cancermonster

Alla inlägg den 19 juni 2016

Av cancermonster - 19 juni 2016 20:12

I torsdags satt dom in porten vid nyckelbenet, operationen gick bra o jag var typ hemma innan dom ens hann börja , började göra lite ont på eftermiddan, men det är väl inte så konstigt med tanke på att dom satt in ett främmande föremål i kroppen.. Oh jag vet inte om det är biverkningar eller nåt annat som spökar i kroppen, trodde jag skulle få en skaplig helg, men icke sa Nicke då, sov hela dan igår gick bara inte o hålla ögonen öppna o idag har jag vart halvrisig, illamåendet, domningar i fötterna o kallsvettas i parti o minut o bara tanken på att det snart är tisdag får mig att kräkas.. Som nån annan kvinna med bröstcancer under behandlingen sa: jag tror seriöst nån försöker ta livet av mig, o så känns det, så jävla dålig emellanåt så man bara vill dö o jag vet att jag har 5 ggr kvar, vart fan ska man hitta kraften till o ta sig igenom det, när man inte orkar med sig själv typ?

Mattes kärlek...

Presentation


Plötsligt knackar den på dörren. Som en oinbjuden gäst som tänkte överraska med att säga hej. Den väntade inte heller på ett välkomnande, utan gick bara in i huset, in i våra liv, in i alla mina anhörigas liv. Och plöstligt så var den bara där. Cancern.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Strids Dekaldesign


På "Strids Dekaldesign" kan du beställa en tshirt med trycket "Cancer, you picked the wrong bitch" för 169:- och då skänks 20:- till Bröstcancer fonden.

Bröstcancerföreningarnas Riksorganisation


Ovido - Quiz & Flashcards