cancermonster

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2016

Ny hallonsaft!!!

Av cancermonster - 24 augusti 2016 13:35

Har aldrig i mitt liv haft ångest, men nu inför cellgiftsbehandlingarna kommer det i full kraft, börja lite smått på lördagen för att sen stegra till tisdag middag, blir lugn när jag väl sitter där för att sen bli sopslut när jag kommer hem!! Sjukt drygt!! Efter förra omgången har jag mått halvskapligt, långt ifrån så sjuk som jag vart av den förra sorten, illamåendet, tappar smaken, svamp o en jävulsk trötthet går o hantera skapligt så jag håller tummar o tår att det inte blir nå värre nu!! Har till o med haft lite ork till att göra lite mindre utflykter, att så små vardagliga saker kan göra en så glad..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cancermonster - 27 december 2016 15:48

Test

Av cancermonster - 6 augusti 2016 06:44


Grönjävligt orolig natt, mår illa o magen har sagt upp sig igen!! Fick en ny sort i tisdags o har hållt mig på benen sen dess, finns inte mycke ork i denna kropp o göra saker men jag är inte sängliggandes ivarjefall!! Nåt positivt så långt!! För 3-4 ...

Av cancermonster - 30 juli 2016 21:07

Hemma en vecka från sjukan o tre dagar kvar innan nästa helvete o fortfarande totalt sänkt, har varit till Ica som längst, orkar ingenting o konstant trött o illamåendes!! Hur fan ska kroppen orka fixa nästa omgång?? Missat både JLT, Takida och crusi...

Av cancermonster - 27 juli 2016 08:18


Den 12 juli var det dax för tredje o sista 'påsfan' av denna omgång, dom började o tjaffsa om att sänka dosen eftersom mina fötter sett förgävliga ut, men jag protesterade eftersom jag är livrädd att behandlingen ska dra ut på tiden ännu mer, så jag ...

Av cancermonster - 10 juli 2016 08:16

Den 21 juni körde dom i mig andra omgången med skit, o varför ska nåt gå smärfritt på denna jävla cykelverkstad?? Fick börja med o tömma armhålan på 3.5 dl lymfvätska o vart inklämd i en 5 nummer för liten bh som skulle sitta på dygnet runt, kunde kn...

Presentation


Plötsligt knackar den på dörren. Som en oinbjuden gäst som tänkte överraska med att säga hej. Den väntade inte heller på ett välkomnande, utan gick bara in i huset, in i våra liv, in i alla mina anhörigas liv. Och plöstligt så var den bara där. Cancern.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Strids Dekaldesign


På "Strids Dekaldesign" kan du beställa en tshirt med trycket "Cancer, you picked the wrong bitch" för 169:- och då skänks 20:- till Bröstcancer fonden.

Bröstcancerföreningarnas Riksorganisation


Ovido - Quiz & Flashcards