cancermonster

Alla inlägg den 31 maj 2016

Av cancermonster - 31 maj 2016 07:38

Då var denna dag här som kändes så sjukt långt bort!! Ångesten har flåsat mig inacken hela natten !! Det är så sjukt mycke tankar , jag vill INTE, men jag MÅSTE!, alla som känner mig vet ju att INGEN ska ju tala om för mig hur jag ska göra, JAG kan ju själv ?.. Just nu känner jag mig som 5 år , nyss ramlat av cykeln o behöver klättra upp i mammas knä o få ett plåster på knä ?.., Den stora funderingen vart tar slutet på denna resa vägen?? Nu tar jag ett djupt andetag o kliver in i duschen o börjar denna dagen.

Fick ett rart meddelande på fb igår från en ung grabb som jag jobbat med tidigare o detta berörde ?? ..

Uppdateringar från dagens galenskaper kommer senare ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Plötsligt knackar den på dörren. Som en oinbjuden gäst som tänkte överraska med att säga hej. Den väntade inte heller på ett välkomnande, utan gick bara in i huset, in i våra liv, in i alla mina anhörigas liv. Och plöstligt så var den bara där. Cancern.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Strids Dekaldesign


På "Strids Dekaldesign" kan du beställa en tshirt med trycket "Cancer, you picked the wrong bitch" för 169:- och då skänks 20:- till Bröstcancer fonden.

Bröstcancerföreningarnas Riksorganisation


Ovido - Quiz & Flashcards